En bastu innanför stängda dörrar

Återigen vaknar man upp till en sol som skapar bastu innanför stängda dörrar, men som pga vindar inte värmer speciellt mycket alls utanför de stängda dörrarna. Jag sitter med håret inlindat i en handduk och ska snart försöka mig på att se lite mänsklig ut och därefter traska iväg till gymmet. Kanske blir det bara kondition, kanske blir det även styrka vid maskinerna, men om ärligheten ska fram så har jag inte förstått hur man fyller i sitt lilla schema vid maskinerna. I eftermiddag blir det körsång i lindesberg, kommer bli fint! Har lite förhoppningar om att behöva åka till Gotland 15, 16 maj, för ansökningsdagar till fotolinjen, det vore helnice!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Karin

Har du fått svar därifrån? För jag har ingen aning om när intervjudagarna är alls, har inte sett det nånstans på sidan...

2009-04-20 @ 22:01:10
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: J

snygg blogg!

2009-04-30 @ 06:49:13
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0