Jag vill andas skog-möter-sjö

Jag tänker att jag borde cykla någonstans och fota vårtecken, är trött på vägarna jag har runtomkring. Man skulle kunna säga att jag saknar att ha ett litet skogsområde här nära mig. Gå på stigar, vika undan grenar som hänger i vägen. Andas skog. Jag andas smågrus på asfaltsvägar, andas villaområde. Andas motorljud och avgaser. För att promenera i skog måste jag promenera en aning mer än 30 minuter för att komma till första skogskanten. För att sedan komma så långt att jag kan andas skog-möter-sjö, så måste jag gå ännu längre. Den promenaden är ingen fara, det är asfaltspromenaden som är den mindre roliga.

Idag vet jag inte var jag ska gå. Magont/ryggont, men jag kan inte låta den värken hindra då vädret är underbart.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0