Jobbintervju, helgbesök, utgång

Jobbintervjun kändes bra. Vissa arbetsgivare är så otroligt mycket mer öppna än andra, och det gör det hela så väldigt mycket lättare. Imorgon helgbesök - nu borde jag städa lite mer, egentligen. Men Maja drar i mig och pratar om utgång, tralala! Utgång en torsdag, utgång en skärtorsdag. Det borde ju inte kunna bli fel? Och eftersom det varken blir Camden eller 90's för mig i helgen, så borde jag ju unna mig, right?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

va kul hjärtat att det kändes bra! när får du veta om du fått det? (: håller tummarna! <3 tack så mycket. hoppas du också får en mysig kväll! massa pussar & kramar <3<33<3<3

2009-04-09 @ 18:12:41
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: fanny

åh va spännande :) men vad är det för jobb? har inte hunnit läsa din blogg nu :( ska sätta mig ner ikväll sen. nu ska jag måla vidare :D saknar dig gumman :( massor. mår du lite bättre nu? pusspusspuss <3<3<3<3

2009-04-09 @ 19:19:59
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0