Körövning

Gårdagen var bra, den innehöll mamma, pappa, mormor, moster + "date", och senare även bror. Tårtätning, soffprat, stadsparkens magnolior, god mat, mer prat, och hos jerry blev det tårta igen.

Nu är klockan 08.14, och om ungefär 45 minuter blir jag upplockad av Camilla för att åka till Lindesberg och öva 4 timmar inför konserten imorgon. Jag ska inte sticka under stol med att jag är nervös för mitt lilla stycke, men det kommer säkert gå bra - har inte sjungit solo på cirka 2 år. Efter övningen ska jag träffa Jocke en sväng, det var längesen nu, så det ska bli trevligt. Och ikväll ska jag hem till mamma och pappa, äta god mat, spela alfapet och klappa på min lilla Måns.

Hoppas ni får en bra helg gott folk!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0