Sol, passionsfrukt, banan och vatten

En klockren spellista på spotify. Och nu drar jag på mig shorts och linne och ska sätta mig och njuta på balkongen. Sol, passionsfrukt, banan, vatten och en bra bok. Självklart den tjusiga knuten mitt på huvudet, så att solen kommer åt all hud.

Det blir parkhäng med glass / promenad med Elina senare, kommer bli toppen - det var ett tag sen sist!
Och ikväll blir det troligtvis utgång med Maja - dans, dans, dans!


Edit: än så länge var det alldeles för kallt att sitta ute. Jag städar köket istället.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0