Träningsschema

Nu har jag haft min instruktörstid på gymmet. Fixade ett litet schema för mig, helkropps. Körde bara crosstrainer idag. Men funderar starkt på att gå iväg på core-passet som är kl 18 - 19 ikväll.
Såhär ser min gymvecka ut denna vecka. Inget avancerat, men halva veckan har ju faktiskt gått...!

Måndag:

Tisdag: 

Onsdag:  14.30  Instruktörstid 18.00-19.00  Core

Torsdag: 19.30  Karate nybörjare

Fredag:  Styrka i gymet

Lördag:

Söndag:

 

Framöver tänker jag mig väl att det ska se ut såhär gällande passen.

 

Måndag:  18.00 - 19.00 Boxcise eller 19.00 - 19.55 Pilates

Tisdag: 17.00 - 17.45  Yoga

Onsdag:  18.00-19.00  Core

Torsdag: 19.30  Karate nybörjare

Fredag:  

Lördag:

Söndag:

 

Någon dag ska jag väl prova på Afrodansen också. Bara för att, det skulle vara ganska kul tror jag. Kommer köra styrka inne på själva gymmet också, men det spikar jag inte några dagar, allt beror på hur dagarna är i allmänhet. Men jag är pepp på det här, gud vad kul det ska bli!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

HAHA afrodans har jag hört ska vara kskitkul :D det vill jag också testa! men gumman, vad du ska träna mycket! slit inte ut dig i början. lägger man på sig för mcyket kanske man tröttnar? :( va roligt att du ska träna :D PUSS

2009-04-15 @ 17:37:55
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: E

Härligt att du kommit igång med träningen nu :)

2009-04-15 @ 18:07:20
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; äsch, det som hände hände helt enkelt. ingenting att göra åt det utan det är bara att köra på som vanligt igen :) och det känns skönt!



WOH, jag VILL OCKSÅ TRÄNA IGEN! Fasiken. Jag saknar verkligen känslan av fysisk ansträngning. Man får en sådan adrenalinkick av att träna.

2009-04-15 @ 20:15:44
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0