Bättre sent än aldrig - tid inbokad hos massör!

Bättre sent än aldrig säger man ju... I april blev jag medlem på TränaLätt. I samband med att man blev medlem fick man ett gratistillfälle hos massör, samt fria träffar med medlemstränare. Idag, augusti, 4 månader efter att jag blev medlem - har jag bokat in en tid hos massören. Idag kl 17.00. Äntligen!

Det var skönt att komma iväg o träna. Nu ska jag försöka ta tag i det igen, med hjälp av Anna som också tränar där. I alla fall två gånger i veckan, kanske tre. Man känner sig ju som en så väldigt bra människa efter ett träningspass - så det är ju bara positivt.

Nu ska jag duscha, sen söka jobb. Den där roliga sysslan, ni vet... Hu!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emma Lee

är du nervös va hehe men du leder ;D

2009-08-05 @ 19:32:17
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0