Bekymmersfria barnsben







När man sprang omkring och lekte och inte visste om allt det svåra ute i världen... Då hade man det bra. Även om jag för allt i världen inte skulle vilja byta mig tillbaka till barnsben. Jag trivs otroligt bra med mitt liv nu (om man bortser från arbetslöshet och ovisshet), jag har underbara människor omkring mig, en underbar lägenhet och underbara intressen. Vad hade jag då? Jag var lite halvmobbad för att jag inte sa bokstaven "R" helt rent. Jag hade världens komplex för min näsa. Visst, jag hade inga stora bekymmer som att jag kanske inte kan betala hyran nästkommande månad, eller att försäkringspassan ber mig komplettera med papper gång på gång. Jag sprang runt på bekymmersfria barnsben helt enkelt...

Ser ni vem som är jag på de olika korten? 
5-årslekis, 6-årslekis, 2an, 4an.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet bara att jag var skiträdd för läraren på kortet längst ner till höger. Minns henne när vi från Dalkarlsberg åkte in till Nora på teater och sånt, och hon var i närheten. Brr.

2009-08-14 @ 08:35:25
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: nilo

på balkongen darling :)

2009-08-14 @ 10:48:52
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0