Längre vikariat! U n d e r b a r t !

Har sett att jag ligger på andra plats i tävlingen på Emmas blogg. Vill ni se mig som veckans blogg där, tycker jag garanterat att ni ska skynda er o rösta. Det är otroligt tacksamt vill jag lova!

Övrigt positivt, är att jag nu har fått tre veckor till, from 24 augusti, som jag ska vikariera på den avdelning jag är på nu på jobbet. Det känns otroligt skönt, och det ska bli kul att komma tillbaka efter den egentliga sista dagen, som är nu på söndag. Känns väldigt skönt, att få lite mer tid på sig för jobbsökning. Det var bara det där med att skapa en kreativ jobbansökan...det där som är så svårt!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: E

Vi har inte börjat än :P Men vi har förberett oss, så det är bara att blanda betong ikväll :)

2009-08-05 @ 07:41:10
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0