Pysselninjan har varit i farten!

Jag har klurat och klurat, fram och tillbaka. Försökt komma på hur jag ska skapa min Catwoman-outfit. Glansiga leggings - check.  Fattas: Snygg topp/linne, läckra skor, nitskärp. Fattades: kattöron, svans. Kommer målas: mask.

I original ser ju Catwoman ut såhär eller kanske såhär. Men jag har inte haft råd att inskaffa den mängden läder, gummi, latex och allt vad det är hon har. Så jag kör en budgetvariant av Catwoman, då jag inte ska vara Catwoman mer än en kväll, lär det väl funka?

Min vän pysselninjan kom hit ikväll. Hon hade fått i uppdrag av mig att skapa ett par kattöron. När hon slutat sitt jobb idag inhandlade hon det som behövdes, sen kom hon hit och satt vid mitt köksbord och pysslade.
Här är resultaten. Kattöron. Och så räckte tyget till en svans också.
 

Som tack gav jag henne en slant för prylarna som inhandlats. Och så bjöd jag henne på en paj som jag tyckte blev god, och hon lovordade den x tusen. När saker och ting var färdiga, så satte vi oss på balkongen och lapade i oss lite luft efter en stund av värmeslag inne i lägenheten, drack te och värmde frusna händer på muggarna. Pratade strunt. När det började bli lite väl kyligt gick vi in och spelade lite kort - våran vanliga sysselsättning.


(Den såg nästan ut såhär.
Babyspenat, tomat och bacon som fyllning. Och så en utsökt äggstanning, mmmm ♥  )
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Pysselninjan

Yaaaay! Pajen!

Skriv gärna ner receptet till mig! :D

Typ lämna det som en kommentar :D



Puss!

2009-08-21 @ 11:00:18
URL: http://pysselninja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0