Soundtrack of today: Jack Penate - Torn on the platform

Nu är det plötsligt en ny vecka, en vecka som inleds med två lediga dagar, efter en helg på jobbet som av framförallt en anledning har varit mer krävande än vanligt. Men det har också varit skönt att jobba, skönt att inte bara sitta som ett fån hemma i lägenheten, skönt att några timmar slippa tänka på cv.n och personliga brev osv. Istället, bara göra det jag är där för.

Hann med att gå en sväng på Noramarken i lördags också. Det som införskaffades var 14 par strumpor för 100 kr, och ett par haremsliknande byxor för 150 - som jag prutade ner till 125. Jag måste säga att jag är nöjd!



Fortfarande enbart misslyckande med datorn. Fungerar inte ens att köra ominstallationen med originalskivan. Idag ska jag ringa till Komplett där jag beställde den och se vad de säger. Därefter ska jag bege mig upp mot stan och köpa ett par byxor, och kanske någon kofta. Det är verkligen kläder jag behöver! Och i eftermiddag överväger jag att ta mig till kören i lindesberg - det vore bra fint att komma iväg och sjunga lite, sång skulle lösa upp många knutar!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0