Absolute 90's

Allt känns otroligt oinspirerat. När regnet faller är jag bitter över det, och när solen skiner orkar jag inte gå ut. Vad är felet? Idag ska jag städa litegrann inför kvällen, utgång på 90's och förfest här, tycks vara lite halvdött med folk i stan, än så länge är det bara jag och Anna på förfesten...men det kan bli fint, lite sång och musik, mycket prat. Det kommer bli fint! Efter städning ska jag cykla iväg till Ica Maxi, köpa lite nödvändigheter i form av läsk, chips och lite frukt. För att kombinera med vinet. När allt är fixat, då ska jag sätta mig och äta upp gårdagens sallad som jag gjorde med quinoa, tomat, skinka, cashewnötter, kall cremefraiche-sås med kryddor från kryddskåpet.

Spellistan för dagen är denna, som en av klubbsnubbarna har satt ihop.
http://open.spotify.com/user/ordsamling/playlist/7vAOBVoesdJvJeiv8SumcU
Har ni några tips på bra 90-talslåtar som självklart bör vara med på en spellista som denna?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Vim

http://www.flottansman.se/Alvsnabben/1961/image/oland.jpg

2009-08-01 @ 15:39:03
Postat av: Karin

Gyggnaderna är från Stråssa Gruva! Ganska coolt ställe faktiskt, om än lite halvläskigt :P



Hoppas du får det skoj på 90's!!

2009-08-01 @ 17:17:26
URL: http://fotografenkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0