Kvällen var fantastisk

Jag vänder ryggen mot röran. Väljer litegrann att inte riktigt se ölburkarna på bordet, vattenpipan som måste rengöras. Väljer att inre riktigt se att golvet måste dammsugas. Det var en fin kväll igår, och jag känner att det är det som är huvudsaken. Många nya ansikten, många gamla. Jag borde ha åkt karusell med fina Maria innan vi gick in på Stället. Stod på två VIP-listor, dansade mig varm, drack öl, skrek mig lycklig när de där topphitsen från 90-talet dök upp. Promenerade hem i höga klackar, ömma trampdynor.

Trasiga strumpbyxor, trasiga fötter, kvällen var helt fantastisk!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

http://www.olandsdjurpark.com/templates/template_startsidan/images/index_01.jpg

2009-08-02 @ 17:42:35
Postat av: Elina

Det låter i alla fall som om ni haft en kul kväll :)

2009-08-02 @ 22:21:22
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0