December skyndar fram

Jag lyssnar på Melissa Horn och iakttar ett sakta snöfall utanför fönstret. Blir glad, för att det kanske ligger snö på marken på min födelsedag om fyra dagar. December skyndar fram i en väldig fart detta år. 2009 blir snart 2010. Och jag minns nyårsskiftet mellan 1999/2000 som om det vore förra året. Lite olustigt att åren rör sig så snabbt förbi, jag hinner inte riktigt med mig själv och allt jag vill göra! Men jag är glad att jag tar mig för mer saker nu, då kommer inte den här tiden av mitt liv kännas så meningslös när jag ser tillbaka om några år.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Roockstar

WOHO! Snart fyller vi år :)

2009-12-15 @ 10:11:10
URL: http://www.roockstar.net
Postat av: Jenny

"2008 blir snart 2009." Det har nog redan hänt :)

2009-12-15 @ 14:09:06

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0