Födelsedagsfest

Födelsedagsfesten igår var lyckad. Vi blev fler än jag trodde, det ramlade in folk lite titt som tätt. Och jag fick vinflaska efter vinflaska - är nu fyra flaskor vin rikare. Plus en vinöppnare (nu slipper vi använda min stenåldersvariant), choklad, bodybutter, temuggar - te - discojulkulor. Och ett minne rikare, ett fint minne. Många skratt och helt enkelt en toppenkväll. Bilder kommer när pysselninja har färdigställt sin present till mig - en dokumentation av kvällen i fotoform. Fint!


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: astrid

sv: jag har min mammas fulla stöd att flytta, och jag letar just nu lägenhet. Kanske är det att gå händelserna i förväg att säga "jag SKA flytta till stockholm", men jag är ju optimist. :) så tyvärr har jag inget finurligt tips.. om jag inte hittar egen lägenhet tills i höst så flyttar jag ev in hos mina kusiner som bor i innerstan.



fin blogg förövrigt. underbar!

2009-12-20 @ 01:54:59
URL: http://pantouffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0