Födelsedagstårta at Pysselninjas place!

Igår när jag kom hem från Stockholm ställde jag mig i köket direkt och gjorde hallontryffel. Jag skulle nämligen hem till min vän Pysselninja för lite födelsedagsfirande med henne och Nilo. Vi brukar ha som tradition att ses och fylla stora bord med födelsedagspresenter i alla färger och former - men i år var det två av oss som led av en finanskris, så vi bestämde oss för att bara baka tårta. Och det skulle bli en fantastisk skapelse med hallontryffelsmet och vaniljcreme emellan, garnerad med banan och mango. Det kanske inte blev världens vackraste skapelse pga några små missöden. Men vad gör väl det - när det var ungefär världens godaste tårta? Och världens mäktigaste, man blev mätt efter bara en liten bit. Good for Pysselninja and her Sambo. Tårta till frukost sitter aldrig fel!



Jag sitter och ser nöjd ut bakom tårtan/blommorna, i min nya flanellskjorta, inhandlad på Beyond Retro, Drottninggatan. Den är underbar!


Pysselninja hade skapat varsin bodyscrub till mig och Nilo, vi blev glada som barn på julafton när vi fick ge oss på jakt under granen.


Om ni klickar på bilderna kommer ni till Pysselninjas blogg - och det tycker jag ni ska göra, för åh vad mycket bra man kan finna där!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Karin O

oh vilken mumsig!

2009-12-11 @ 13:40:39
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Malin

åh vad mysigt! för trots att tårtan inte såg ut som jordens godaste (jag tänker då inte skriva "den var skitsnygg", haha) så var den säkert mumsig, och baka är ta mig tusan aldrig tråkigt.



hur är det med dig förresten? kram!

2009-12-11 @ 16:22:30
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: Äntligen är vår kakbok klar. Vi tar gärna emot just Din beställning.

Kram

2009-12-11 @ 18:40:16
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

Så himla vacker blogg:o

är allt bra på din sida av datorskärmen?:)

2009-12-12 @ 16:32:04
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Postat av: Pysselninjan

NU ÄR DET TÄVLING PÅ GÅNG I MIN BLOGG!!! :D

2009-12-12 @ 17:37:03
URL: http://pysselninja.blogspot.com
Postat av: Nilo fran thailand :D

underbart fint!

2009-12-17 @ 05:36:03

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0