- - -

morgonens träning avklarad, nu sitter jag i min gigantiska tröja och ser på miami ink, och himlen som ser jättevacker ut idag. tänker på att promenera. men jag vill promenera där det är fint, häromkring finns bara villaområden och hyreshus. jag skulle ha åkt till lindesberg imorgon, men så kom jag på att jag ska ju fika med danne kl 12, så det blir inget med det. förhoppningsvis skickar mamma o pappa pendlarkortet på måndag, då kanske jag har det på tisdag om jag har tur, och i så fall kan jag åka då- hem till mamma och pappa. sen låna bilen, och på det viset få resan gratis. samt köra lite bil - det var evigheter sen. (så jag kommer förhoppningsvis senare i veckan karin!)


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

oj tränat alltså... duktiga du

2009-02-01 @ 10:54:21
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0