a camp!

Nu lyssnar jag på a camp! för att för en stund glömma bort tomheten jag känner just nu! Funderar på om jag ska haka på Rosita, Niclas och David för att köra rockband ikväll, det är lite som att jag är pepp men ändå inte. Det känns som att det var längesen jag var hemma och bara kröp ner i soffan. Men dagen är ju ung, jag har flera timmar på mig att ta ett beslut!


För övrigt måste jag komma på vad jag ska göra med mitt liv...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0