"Årsbelopp för 2009: 0 kronor"

Nu är jag hemma och mellanlandar mellan två vänträffar. Har umgåtts med härliga Emlan nu på förmiddagen, strosat omkring i affärer och ätit på La Baguette - tack darling! Och 3 böcker inhandlades på myrorna. 45 kronor för tre fräscha böcker känns helt okej i mitt tycke!

Om en kvart ska jag gå upp mot stan igen för att träffa mulin, vilket var en halv evighet sen. Blir fika, Nikon-prat och bara, fint! Kanske en sväng in på systemet också, inför fredagen. Skönt att ha det fixat...

Fick beslutet om nedsättnin från csn nu idag.
"Årsbelopp för 2009: 0 kronor"
Tack, det känns som en otrolig lättnad just nu, smällen med "allt på en gång", den tar jag då när den kommer, dumt att tänka på den ett år i förväg, för om ett år borde läget på något sätt vara helt annorlunda!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: dookie

svar: nej utan text ! men det fungerar utmärkt :)

2009-02-16 @ 20:02:06
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0