Chocolate chip cookies, med lime

Jag hade räknat med att dagen skulle vara ganska fylld av tristess, typ jobbsökning (ett extremt: borde), städning och hunger. Men Agnes ringde, och så bar vi hit hennes väska och lagade pasta och pastasås och satt och pratade en sväng, sen bar vi tillbaka hennes väska till stationen och hon åkte mot göteborg. Jag gick vidare mot bokrean och så ringde jag anna, som hade bakat chocolate chip cookies med lime och tyckte jag skulle komma till henne och äta såna, så efter lite kikande på bokrean och en "rutiga bakboken", "känn pulsen slå" och "där regnbågen slutar" (tror jag) och några hurtiga ord med en onykterkvälls- dansbekant, så åkte jag upp till anna (och marielle) i brickebacken. Vi drack te, åt kakor, spanade på norgejobb och låg på golvet/sängen i marielles rum och pratade om allt och ingenting. Det var fint, det var jättefint! "jag kan inte vara kvar så länge" blev istället till ungefär 5 timmar.

Nu lyssnar jag på Håkan Hellström, och funderar på om jag ska gå och dricka vin med min kusin och hans arbetskamrat eller inte.

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; tack så jättemycket söta du :*

och jag kommer så gärna med uppmuntrande kommentarer, om de hjälper så. har du blivit gladare nu? <3



huva, såg vildsvinen. jag skulle inte våga gå utanför dörren om jag var du ._.



2009-02-26 @ 20:34:09
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0