en föreläsning med bert karlsson...

det är alltid så otroligt kallt, och jag kan väl inte säga att jobbmässan gav mig något speciellt. jag plockade åt mig en av universitetets kataloger i hopp om att komma på något jag vill plugga till. men annars ger stora folksamlingar mig att bli lite feg, jag vågar inte ta för mig, utan tycker mest att alla andra är i vägen. men det var himla trevligt att träffa niclas, vi stötte på adam på universitetet, pratade om en fika imorgon. jag och niclas tog en lunch på bagdad efter att ha bestämt oss för att vi skulle skippa föreläsningen med bert karlsson. men lite nyfikna var vi - bert karlsson, vad ska den fulingen föreläsa om på örebro universitet egentligen? lite filmprat, blandat med övrigt prat. och så får vi se om det blir någon skådespelarkarriär för mig, i relativt liten skala.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

2009-02-03 @ 15:23:41
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: joss

haha, jag pratade precis med någon om bert karlsson...han dyker upp lite överallt

2009-02-03 @ 15:49:30
Postat av: Anonym

haha nä får nog vara nog nu:p

2009-02-03 @ 16:11:59
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

haha jaa

2009-02-03 @ 17:10:22
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0