fortfarande snöfall

fortfarande snöfall, och jag ska placera mig i köket och diska ur mitt "inbyggda skafferi", de där små plastfacken liksom. för nu, nu ska jag äntligen se till att placera saker i dem. vet forfarande inte riktigt vad, men någonting ska det bli. borde även diska, så jag vaknar till ett rent och fint kök imorgon. men sängen lockar. boken av marian keyes (och ett drygt surr från datorn som måste vara på för att antivirusprogrammet bestämt sig för att scanna igenom, just exakt nu. såklart!). jag har varit dålig på det där med att träna den senaste veckan, så morgondagen ska jag starta med minst 30 minuters styrka. (rosita, du får sluta komma med godsaker till mig <3!  bara matlagning framöver. nyttig och god matlagning! okej?) sen får jag se om det blir en minst lika lång promenad, kanske med mr Nikon. vet dock inte var vi kan gå, där det kan finnas något utav intresse...

sov gott!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad är för bra?

2009-02-08 @ 01:57:56
URL: http://greken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0