Garden State, och frågestund!

Lille Jakob sov så gott djupt nerbäddad under hela promenaden, så det blev inga foton på honom idag. Men nästa gång så! Idag har jag träningsverk i lår och rumpa efter ett antal knäböj och utfall som jag gjorde igår. Men det är ju himla fint att det känns!

Tar en paus i filmtittandet just nu, sitter och ser på Garden State, har hälften kvar. Zack Braff är ju fullkomligt underbar. (Han som JD - jag njuter i fulla drag, av varenda minut.)  Jag har sett Garden State förut, men glömt bort den, nu när jag ser den igen så minns jag dock att den är fin. Väldigt fin!


Det ramlar in frågor i frågestunden. Jag läser dem och flinar, några är verkligen riktigt kluriga! Men det ska bli spännande! Ska se klart filmen, och sen ska jag sätta mig och börja svara på dem. Så länge så kan ni ju alltid slänga in några fler frågor. Alla frågor är välkomna!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: mulin

garden state är ju fantastisk. åh.

2009-02-11 @ 21:07:13
URL: http://gbgregn.blogspot.com
Postat av: dookie

svar: hallon! tror jag

2009-02-11 @ 22:44:59
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0