Håll den positiva känslan vid liv!

Nu blir det sängen för min del. Antingen sängen + bok, eller sängen + film, eller helt enkelt sömn direkt. Just i denna stund sitter jag och gäspar stort hela tiden, så det sistnämnda kanske är en god idé? Och så kliva upp runt 08 - 09 imorgon och verkligen sitta och kolla runt på platsbanken, och söka minst 5 jobb. Samt kolla runt på utbildningar, tänka på vad jag vill göra med min framtid! Jag ska starta dagen med träning till dvd.n som jag lånat av Elina, och så hoppas jag på en promenad med mulin efter klockan 13. Det ska nog bli en bra dag imorgon med, såklart! Det gäller bara att hålla den positiva känslan vid liv!

Godnatt!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sara

Godnatt, sweet dreams

2009-02-18 @ 06:21:09
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv. Åh, jag vet inte riktigt vad du tänker på. Jag är bara lite trött på allt och lite så.

2009-02-18 @ 08:42:29
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0