jag blev nyss fullkomligt överlycklig!

det är jättemycket snöfall ute och sagolandskapet byggs på. jag kommer genast att tänka på pulka, tefat, varm choklad och barndomens vintrar. det var fint! tänk om det var så mycket pulkaåkande även nu...!

några ord på facebookchatten gjorde mig nyss alldeles överlycklig. min kära emlan frågade mig om jag vill följa med till deras stuga i "typ östersund" i april. åka pulka, skidor, sola i bikini i skidbacken, basta, skoteråkande, spana på snygga killar. emlan, du anar inte hur mycket jag dör av att få frågan ställd till mig. allt du berättade att man pysslar med - låter helt fullkomligt underbart!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0