Jag har blivit förälskad!

Ibland är det sådär alldeles jättekallt, och jag är inte helt förtjust i det!

Maria var en jättehärlig tjej, vi hade hur lätt som helst att snacka, hennes Pierre verkade väldigt schysst han med.
och deras son Elvis var hur mysig som helst. En liten charmknutte på 1 år, som log, vände bort blicken lite blygt, log ännu mer, lekte. Flirtade in sig totalt. Och när jag skulle gå skulle jag klappa honom lite hejdå, då fick jag plötsligt två små armar runt halsen. Och yes - jag blev förälskad, fullkomligt. Barn är så speciella och mysiga!

Nu ska jag lägga mig i soffan med några godisbitar och se på Just my luck. En film med bland annat Lindsay Lohan, som jag inte kan låta bli att tycka om ganska mycket!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

va mysigt det där lät :) barn är så härliga! hoppas du också haft en mysig dag! vi håller på att välja film nu. vet inte riktigt vad det blir.. vad var det för filmer som någon skrev om? efter the sunset eller nått.. :) hade velat se dom. pusspuss hjärtat <3

2009-02-17 @ 21:14:38
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0