jag värmer vatten för att ge smak till en bortglömd tepåse

jag ser ut på ett snöfall mot gatlyktans sken, tänker att jag borde gå ut och vända upp ansiktet för att låta snöflingor möta hud. och genast försvinna. bläddrar i örebro universitets katalog och undrar vad det ska bli av mig, jag vill plugga, men samtidigt inte. jag vill att min månadsinkomst ska överstiga 7500 kronor. jag värmer vatten för att ge smak till en bortglömd tepåse, strösocker direkt ur påsen. tankar åt ett håll, men samtidigt åt alla håll, utan att jag riktigt hinner med.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är jättekul! Jag säljer dem för 400st. Sedan så har jag en 50x70 på museet den går på 700. Så det är ganska billigt faktiskt, överlag tror jag.



det går bra för felicia med! tror hon har lovat bort lika mycket som jag :)



Jaa jag skulle vilja ha en utställning i örebro! Men jag vet inte hur, var eller när. Jag vet inte hur länge jag är kvar i linde =/

2009-02-07 @ 23:02:57
URL: http://fotografenkarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Det är människor jag känner, haha :P Förutom en!



Ja.. förhoppningsvis Öland i sommar och någon fotoskola.. om jag orkar ta tag i ansökningsbilderna. Sista ansökningsdagen är 6 april så jag better hurry...

2009-02-07 @ 23:12:32
URL: http://fotografenkarin.blogg.se/
Postat av: Karin

har du kommit på vad du ska göra?

2009-02-07 @ 23:12:42
Postat av: fanny

ååh, du är för söt gumman :) inte behöver man sånt. men du vet hur galen jag är med inredningen ;D puss

2009-02-08 @ 00:49:15
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0