jag vill sitta vid ett bord med en vän som har lugg

jag ser ut på en grå och kall himmel, drar filten över fötterna. ser på film och gäspar, drömmer om att resa men vet att det inte kommer bli av på en mycket, mycket lång tid. dricker kopiösa mängder med te, skriver ord på lappar som ligger utspridda i lägenheten. vill sitta vid ett bord med en vän som har lugg, och prata avslappnat om allt och om ingenting.

klockan rör sig så otroligt snabbt om dagarna... utan att jag egentligen inte gör någonting, känns en aning tragiskt. faktiskt!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: mulin

<3 !

2009-02-18 @ 13:35:59
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0