Likt en regndroppe

Grus i mina ögon och a camp! på ett evighetslångt repeat. Läser på forum, och önskar att en biljett till Håkan Hellströms konsert faller ner likt en regndroppe framför mitt ansikte. Om så sker, kommer jag böja mitt huvud och ruska håret som blir blött av de regndroppar som faktiskt är regndroppar. Sanningen är, att jag kommer göra sönder min omgivning och hata min omvärld, om jag inte går och ser Håkan Hellström den 27e februari. Jag har velat se honom i 6 år, men aldrig gjort det. Och nu kommer han till Örebro. Underbara Håkan kommer till Örebro, men jag har inte möjlighet att se honom, för att jag är arbetslös och otroligt pengalös. Jag går under, jag kommer sitta med rödgråtna ögon hela den 27e...

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: disa

det är den 27 februari, johanna!

<3

2009-02-17 @ 23:26:24
URL: http://englittersaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0