positiva tankar ger dig positiva händelser!

jag är helt chockad över min inställning till allt ikväll. det är klart, klart att just jag kommer få ett jobb inom kort. allt går bara man vill. även för mig. jag är inte misslyckad och dömd till att bli helt fattig. det kommer gå bra för mig. inom 2 månader kommer jag ha ett jobb. deltid eller heltid spelar ingen roll, vad som helst är bättre än inget. men det är själva tankebanorna som sår svårframkomligheten. tänk positivt --- och det som kommer i ens väg, blir positivt. vänd allt negativt åt andra hållet. du mår bättre av det, positiva tankar och glädje ger dig mer än negativa tankar och bitterhet.

ikväll har jag utformat personliga brev till sju olika ställen. och imorgon ska jag fixa snygga outfiten, snygga håret och snygga sminket. och så ska jag ge mig iväg och kicka ass. imorgon kommer vara dagen då jag ger bort mig själv till en arbetsgivare som kommer att vilja ha mig!

och nu, nu ska jag sova,
så att jag är riktigt fit for fight imorgon när det gäller!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

härligt! go for it! :)

2009-02-02 @ 07:52:18
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

positiva tankar är viktigt. oh så viktigt!

2009-02-04 @ 15:18:51
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0