Spännande jakt på passande objektiv

När jag gått ner för att lägga mig igår blev det att jag rotade runt litegrann i mammas gamla kameraväska, för att se om något av objektiven kunde tänkas passa på min Nikon. De gick att sätta fast, men de gick inte att ställa in och få skarpt någonstans. Men med hjälp av lite högre isotal samt lång slutartid - så tror jag att jag fick till några ganska spännande bilder.

Fortfarande ont i magen, att det inte kan försvinna... Ska snart fixa till hamburgare o pommes till mig o pappa, sen ska jag bylta på mig ytterkläder och gå till bussen för att åka till linde och sjunga. Då borde magontet hålla sig borta för en stund i alla fall, för jag är väldigt glad när jag sjunger...

Min katt ligger just nu och busar med mattan och sin svans om vartannat. Finns det något sötare än katter? Jag tror knappast det...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: linn

Sv: Åh vad roligt att du vill det. jag kommer nog spendera många helger i Nora och örebro eftersom min mamma bor där. Då får du träffa både min och lillskruttan om du vill och har tid :)

2009-02-23 @ 13:00:57
URL: http://lodjuret.blogg.se/
Postat av: carolina

åh, jag vill också ha en kisse =)

2009-02-23 @ 14:41:53
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: sandorama

Katter kan vara en utav dom bästa djuren som finns!

2009-02-23 @ 17:45:42
URL: http://sandorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0