tänker att jag skulle vilja skriva en bok

jag tänker att jag skulle vilja skriva en bok, men att det säkert aldrig kommer hända. eftersom allt jag skriver bara är korta snuttar, snuttar som kanske kan kopplas samman. eller kanske inte. det är det ingen som riktigt vet, först måste fler snuttar skrivas.

nu ska marian keyes få fortsätta berätta om tjejen som placerat på ett kloster för missbrukare. det är spännande, hon skriver underhållande. marian keyes. egentligen borde jag läsa pamela andersons bok star, detta för att göra mina bröder lyckliga. vem vet, kanske kommer det att bli den bästa bok jag någonsin läst. ingenting är omöjligt, det vet vi ju alla.


mycket kretsar kring böcker. yes!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Skriv en diktsamling då?

2009-02-04 @ 00:44:47
URL: http://greken.webblogg.se/
Postat av: Jonas

gör en bok av dina bilder, och skriv korta sammanhängande texter?

2009-02-04 @ 01:58:23
URL: http://greken.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med Jonas som kommenterat tidigare.

- Skriv en diktbok, eller en bok med bara korta snuttar av det du skriver.

2009-02-04 @ 08:41:08
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0