jag lider av kroniskt velande

jag diskar ett berg, äter mina nudlar, men jag kan inte sluta tänka på semlorna. funderar på att gå till café vasa (?) kanske, och köpa två (för att inte verka så ensam som jag skulle om jag köper en). gå hem till ensamheten med mina semlor och göra te, sen kolla på någon fin film och äta. kanske. men jag vet inte. idag lider jag av kroniskt velande och jag har bara tagit såna beslut som skulle kunna kallas "äh, jag skjuter upp besluttagandet en stund".
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2009-01-31 @ 15:08:20
URL: http://skissat.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

hehe, semlor är så mättande :O

2009-01-31 @ 15:30:29
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0