minus & plus

minusgrejer

jag har inget jobb - och i nuläget är det otroligt svårt att få något, jag är inte berättigad till att få alfakassa, jag ska börja betala tillbaka till csn, jag får dåligt samvete när jag gör något lite roligare för att jag inte har råd med det, jag är rädd för vad framtiden ska ge mig mitt i all pengabrist, jag vill vara nyttig och träna och allt- men är ständigt så sugen på godsaker


plusgrejer

jag har fina vänner, jag har min kära mr nikon och min alldeles underbara lägenhet


ena sidan väger över väldigt mycket just nu. och jag vet, jag måste återgå till positivt tänkande, just nu vet jag bara inte hur man gör.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

vi såg benjamin buttons otroliga liv :) puss!

2009-01-31 @ 12:17:48
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0