Den höstlövsfärgade världen utanför

Jag kollar ut på regn. Regn. Och åter regn. Det är så tröttsamt. Nu har växtlighet fått återhämta sig efter de varma veckorna, så nu kan regnet gott ge sig iväg och släppa fram mer värme till oss. Jag behöver det, alla behöver det. Sånt här väder kan det vara i höst, det är helt okej. När man sitter insvept i filtar och läser böcker och dricker te. Kollar på den höstlövsfärgade världen utanför. Då, då kan det vara lite sånt här väder. För då är det faktiskt ganska mysigt.


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken mysig bild!! Vi måste ut och fota någon dag! Det var så länge sedan.

2009-07-09 @ 09:40:15
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0