Home sweet home

Home sweet home, känns som att jag inte har varit hemma på en hel evighet. Jobbat i helgen, och det har gått jättebra. Känner lite så att vissa av brukare, och vissa i personalen kan jag nog komma att sakna när sommarvikariatet är slut.

Jag har sovit hemma hos Charlotte ett par nätter, hon är i Danmark, och jag har behövt komma upp i tid - omatchande bussar. Dock kan jag inte påstå att jag sovit så bra, kanske 4 timmar per natt. Kanske beror det på ståltråden som ligger under madrassen för att hålla "spöken" borta? Eller kanske är det bara att jag inte alls var van vid den sängen. Kanske...

Nu ska jag fixa i ordning lite papper till morgondagens anställningsintervju som jag ska på! Skriva i ordning ett passande personligt brev, och leta upp slutbetyg från gymnasiet. Med mera, med mera! När detta är fixat, då, då ska jag dricka lite te, och därefter lägga mig i min säng. Min underbara säng. Sova tills klockan ringer vid 06, då bär det iväg mot jobbet igen!

Hörs imorgon kväll!!!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ståltråd? Intervju? :)

Du får berätta mer över en fika!

2009-07-20 @ 23:09:00
URL: http://www.niclaslindahl.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0