Kreativ jobbansökan!

Jag förstår inte riktigt hur jag ska stå ut med att jobba. Värmen gör att jag är en enda pöl om dagarna. Från morgon till kväll, och även natten. Så vi skulle kunna säga: dygnet runt. Just nu håller jag på och städar, och svetten bara rinner. Det var dags att städa, att verkligen ta tag i det. Så nu har jag duschat badrummet. Och dammat lite ytor. Rensat i fönstret. Diskat.

Jag och Emma hade en himla fin shoppingtur. På IKEA körde jag budget-shopping. 99 kronor fattigare kom jag ut med fyra mattallrikar, fyra tidskriftsamlare, ett doftljus och en vas. Sen drog vi en runda på Lågprismagasinet också, där köpte jag bara aluminiumfolie och mentos. Rundan avslutades på Systemet där lite dryck inhandlades inför helgen, Emmas födelsedagsfest! Ska bli grymt kul! Jag känner enbart Emma, men det ska bli fint att träffa lite nytt folk!

Rosita tittade förbi lite random, det var fint. Och oväntat. Ett bra avbrott i städningen!

Jag måste klura ut hur jag ska skapa en kreativ jobbansökan som sticker ut bland mängden! Tips?!?
Har ni någon gång gjort en annorlunda jobbansökan?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kan tala om att över tre timmar på en cykel inte är så roligt i denna värme :P

2009-07-01 @ 21:39:11
URL: http://birfir.blogg.se/
Postat av: Niclas Lindahl

Mitt CV är som en folder, med 4 sidor.

Alla tycker det är en rolig idé, men inte har de anställt mig för det! suck! :( Så jag behöver också bra tips. Ska nog fixa mitt CV i Pdf-format också.

2009-07-02 @ 06:34:47
URL: http://www.niclaslindahl.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0