Lyssna på tystnaden

Jag tänker att jag ska äta prinsesstårta på jobbet imorgon om inte all den ordinarie personalen har ätit upp den. Tänker att det vore bra att ha som lunch, för att jag är så lat att jag inte orkat laga någon mat. Jag tänker att jag borde krypa ner i sängen nu, kanske läsa. Eller också bara lyssna på tystnaden, och på regnet utanför.




Lyssna
(det är dock inte tystnad. men det är något vacker att bryta av tystnaden med.)
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0