"När himlen är blodröd och brinner är det natten som tränger sig på"

En vibration i fickan och på skärmen blinkar mulin. Jag svarar med ett "hallå" och får inget svar, säger hallå igen och får för mig att hon lyckats komma åt i fickan. Sen lyssnar jag lite extra, och hör att Lars Winnerbäcks låt Timglas hörs i luren. I det ögonblicket kom jag på att hon är ju på Hultsfredsfestivalen nu, och ringer från Lars Winnerbäcks konsert. Ringer från min favoritlåt som han aldrig brukar spela på konserter. Jag blev så varm och glad att hon ringde från just den låten, och jag lyssnade, blundade, lyssnade på texten och mina ögon blev faktiskt aningens fuktiga. Tack mulin. Du anar nog inte hur otroligt mycket jag uppskattade att du ringde, och att du ringde just under Timglas...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Nedanför Halmstad :)

2009-07-10 @ 09:59:12
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Vilhelmina

Vad gulligt gjort av henne!

2009-07-11 @ 00:26:54
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg
Postat av: Mulin

Vet ju att du älskar den låten :* Och så var den så jävla fin live!

2009-07-12 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0