Oh Happy Day

Nu är jag hemkommen efter extraturen jag fick. Fem och en halv timme. HelgOB, känns helt okej. Idag var gubbarna och tanterna snälla. De har sina ljusa stunder, då jag faktiskt tycker de är mysiga och charmiga. Men i nästa stund är de som förbytta och fäktas och slåss med knytnävar.

Jag ska kasta mig mot dusch, och göra mig i ordning lite lätt. Jag hoppas på att min barndomsvän Nina ringer och har tid att ses idag (annars imorgon!). Och ikväll ska jag iväg till Emma på födelsedagsfest. Sen blir det troligtvis utgång på Frimis - Frimispremiär för mig, minsann! Det ska dessutom bli otroligt kul att se hur Emma och Oskar har det i sin lägenhet!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0