Tack för kvällen!!

Jag bockar och bugar, tackar tjejerna för en kanonkväll igår! Dyker säkert upp några bilder längre fram! När de hamnat på facebook - ni vet hur det är...! Premiär för mig på Frimis! Schysst ställe, men jag trivs bättre på gamla Satin. Och Stället trivs jag på - när det är rätt klubb. Men med gott sällskap så är alla ställen bra! Bra kväll! Tack Emma!  (Jag tror jag kommer över imorgon och hämtar min jacka!)


Idag hade jag hoppats på att träffa Nina, men har inte hört från henne. Så det kanske blir att jag åker hem till mamma och pappa relativt tidigt. Ska sova där i natt för att jag börjar jobba kl 07.00 imorgon, finns ingen buss som går så tidigt!

Nu är jag galet hungrig. Borde gå till affären och köpa på mig ett stort lager nudlar, det är i princip det jag har råd med! Imorgon ska jag laga matlåda för tre dagar, eller i alla fall två...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0