Tårar av skratt

Sista halvtimmen på jobbet igår skrattade vi så vi grät. Vi var tre vikarier och en brukare som berättade om en period ur sitt liv, ett antal gånger. Vi var trötta, kvällen hade varit virrig, efter att ha hört storyn några gånger kunde vi inte längre hålla oss för skratt. Hon skrattade också. Det var en fin stund!

Fick ett antagningsbesked från Broby grafiska idag. Kom in på KY förpackningsdesign. Men det var ju grafisk medieproduktion jag sökte i första hand, så jag ska tacka nej till denna plats.

Idag ligger det ett stort borde, över att kombinera tvätt med städ. Jag borde verkligen ta tag i dessa grejer när jag faktiskt har tre lediga dagar. Vore skönt att få det gjort första dagen, så jag kan känna att de nästkommande två dagarna är lediga!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0