Grattis till min kära syster!

Dagen spenderades i Norrköping, hos min kära syster som tog sin examen idag! I 4 år har hon stått ut på universitetet, på programmet Samhälls- och kulturanalys. Jag är imponerad, och stolt! Jag har en så himla duktig syster. Nu hoppas jag bara att hon hittar ett jobb mitt i dessa kristider.

Pizza, rabarberpaj, regn, för små pumps, diplom, kramar, grönt köksbord, familj.
En väldigt fin dag! Och jag avslutar, med att än en gång önska dig all lycka kära syster!

Ska dessutom bli glad att träffa min syster nästa helg, då vi även ska få träffa hennes pojkvän för första gången, minsann!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0