Halterneckbränna

Jag är verkligen allt för rastlös för att sätta mig ute i solen och dra åt mig en snygg brun färg. Kanske funkar det om jag först viker och lägger in all ren tvätt i garderoben? Kanske. Kan ju vara värt att prova. Om jag sitter där ute i alla fall en timme har jag garanterat fått lite färg. Jag måste ju motarbeta halterneckbrännan jag fått, den ser helt galen ut fortfarande.



Skulle vara lättare att finna ro till att sola om det var den här utsikten jag kunde njuta av. (Mobilbild, tagen på en lunchrast då jag gick ner till strandpromenaden.)


Det var ungefär såhär jag såg ut när jag på midsommarafton begav mig hem till Elina & Kenneth.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0