Inte hel utan inspiration till att skapa

"Du är en sån person som alla borde ha. Rolig, snäll, omtänksam och inspirerande."
                                                                                                  Tim Sterner


När man är lite down är det såna här ord som värmer.
Jag önskar bara att jag kunde inspirera även mig själv. Det är sånt jag behöver för att leva. Utan att på något sätt skapa, är jag inte riktigt glad och riktigt hel. Det är det jag märker av nu.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: cecilia.

Tack! :)

2009-06-21 @ 22:16:35
URL: http://noori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0