Jag är utan ord

Egentligen är jag utan ord. Är så trött och förvirrad av all information som snurrar i mitt huvud nu. Men jag kan ju passa på att meddela att jag har blivit kallade till workshop och intervju på BrobyGrafiska, där jag sökt deras KY-utbildning inom grafisk medieproduktion. Har även fått besked om att kursen Fotoentreprenör inte kommer gå av stapeln detta läsår. Så nu står det mellan Ölands skrivarskola - som jag har kommit in på och denna KY-utbildning - om jag efter intervjun kommer in vill säga. Måste ge besked till Öland senast 12 juni, och får besked till KY-utbildningen 1 juli. Hur löser man detta?

Ikväll ska jag försöka knåpa lite i Photoshop och Illustrator. Jag ska försöka ta reda på vad det är som orsakat huvudvärk, och även försöka få bort den. Jag ska laga till en flashig pastatallrik till mig (tror jag) och försöka städa litegrann. Imorgon bär det av till Norrköping för att gå på min systers examen! 4 års studier på programmet för Samhälls- och kulturanalys. Och jag vet fortfarande inte mycket om det, mer än att jag hade aldrig stått ut de där 4 åren. Hon är duktig, min syster, otroligt duktig!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; åh, vad fint det låter :* verkligen.

hoppas att det går bra på intervjun också. när ska du dit? jag håller mina tummar och tår för dig! KRAM!

2009-06-03 @ 20:05:36
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Elina

Tacka ja till Öland, tacka sedan nej om du kommer in på andra? :P

2009-06-03 @ 20:09:52
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Elina

jadu... det var knepigt faktiskt. Vet inte hur du ska göra, låna en bil? :P

2009-06-03 @ 20:37:33
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Ilona

åh, jag har läst din blogg ett litet tag nu. En eller två månader sådär :) Jag kommentarar nog nästan aldrig men vill att du ska veta at jag uppskattar din blogg minst lika mycket för det! varje ord, varje mening och varje text kan jag läsa flera gånger om.

Till det jag nu lite fint vill lägga till, brobygrafiska säger du? i sunne? :) där går jag nu mitt andra år på gymnasiet, börjar sista året till hösten. Ville bara säga det.

Ha det bra, kram på dig!

2009-06-03 @ 21:33:28
URL: http://jordgubbsvacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0