Jag faller fel

Det är lite som att jag alltid faller för fel. Det är lite som att den jag faller för har sitt på det stabila redan. Det är lite så, att jag blir down inombords och vill inget annat än ha personen i fråga. I alla fall är det lite så det är just nu! Wow, wow, wow. Vad fin och bra man kan vara på alla sätt...


Toppendagar med Sofia. Utgång igår, sitta på Njuta och njuta av goda drinkar i deras sköna soffor. Lyssna på grym musik. Lite dans på Björnstugan därefter.
Och idag har vi fotat som tokar, grymt kul! Jag blev filmad och intervjuad, creepy. Det känns lite som att jag aldrig vill bli känd, för fy tusan vad läskigt det var att bli intervjuad! Bilder kommer imorgon eller nåt..!  Nu bör jag sova.





1. Jag och Sofia på Njutas toalett.
2. Jag och Marcus på Njuta.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0