Sol och klarblått vatten, honungsmelon och Elina

Eftermiddagen spenderades hemma hos Elina, i hennes nya lägenhet. Jättefin! Honungsmelon, tv, schemajämförelse, fritidsresor. Och vi skapade ett behov av utland. Sol och klarblått vatten...  Det var en fin eftermiddag, Elina är bra hon! Trots att ingen av oss jobbar sådär jättemånga dagar, så har vi inte sådär jättemånga dagar då vi är lediga samtidigt. Tok! Men några små dejter ska vi nog lyckas klämma dit!

Nu ska jag göra iordning några mackor till morgondagens fikastund på jobbet. Jobbet, det underbara jobbet. Suck! Sen ska jag nog se på Söndagsparty, Håkan Hellström kommer och gästar. Så jag ska i alla fall ha det på i bakgrunden, den där stunden innan det är dags för sömn!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var glad att du har ett jobb istället! tänk hur länge du klagat/oroat dig för att du inte haft det? och tänk, det är bara över sommaren! you can do it!

2009-06-07 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0