Underbara spotify!

Okej ni Spotify-innehavande människor. Vad lyssnar ni på för musik? Kan ni inte dra ihop en spellista med era favoritlåtar i alla genrer? Och kopiera länken till spellistan och ge till mig. Jag är nämligen i behov av ny musik, och är nyfiken på vad ni där ute ser som örongodis.

Det här är vad jag lyssnar på just nu i alla fall. Tillsammans med lite städning, som går väldigt si och så.

http://open.spotify.com/user/ordsamling/playlist/3syUtIqccC4bvuDK9VmuT5

Jag kommer lägga upp härliga spellistor lite då och då. Och hoppas som sagt att jag får era spellistor nu!


Tv.n kommer nog få stå på i bakgrunden till allt jag gör ikväll. Sverige-Danmark. Jag kommer inte sitta klistrad, men jag kommer slänga några blickar, då och då. Några.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; oh, då ska jag komma ihåg att hålla en tumme och en tå för dig då :*



non, je ne regrette igen <3 älskar't! och nu ska jag se till att knåpa ihop en spellista med dagens favoriter (jag är precis som du alltid sugen på nya musiktips så tack)

2009-06-06 @ 19:28:07
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: karin

lyssna på edge of seventeen!

2009-06-06 @ 21:35:33
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0