"Borde inte du och jag baka en kladdkaka här ikväll?"

Rosita har varit här några timmar. Jag kom med frågan som har ett självklart svar. "Borde inte du och jag baka en kladdkaka här ikväll?".  Kan det bli annat än ett "Ja" på en sån fråga? Hon kom, vi åt mackor och drack te, vi bakade kladdkaka, vi spelade kort, vi åt kladdkaka med banan och glass till, vi storknade, vi skrattade till videor på youtube och fick kramp i käkarna, vi lyssnade på fina Winnerbäck och vi bara var. Som vanligt, en mycket trevlig stund!

Jag ska få ta annorlunda bilder på henne + pojkvän när deras samboskap inleds, jag tycker det ska bli hur kul som helst och ska befinna mig i alla tänkbara nivåer och hörn, ta från alla möjliga vinklar osv, kommer bli hur kul som helst!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0